Når fagfolk deler ud - høst nyttig viden

 

Man mærker det straks. Michael Enghøj, Bygge­lederchef, Morten Stig Olsen, Servicechef og Anders Petersen, Afdelingschef i Salg, Syd-/ Sønderjylland har alle en stor kærlighed til byggefaget. ”Den vigtigste forudsætning for at levere et godt stykke arbejde er, uden tvivl, at man brænder for det, man laver”, lyder det fra Morten, Servicechef. Læs med, når vi stiller de tre fagfolk opgaven, at svare på et udpluk af ofte stillede spørgsmål fra kommende nybyggere.

Èn kontaktperson fra idé til færdigt hus

”Hos Milton Huse prioriterer vi, at nybyggerne får én kontaktper­son, som følger byggesagen fra første møde til nøgleoverdra­gelse. Det kunne være mig”, starter Anders fra Salgsafdelingen, som svar på spørgsmålet om, hvem kunden skal gå til før, under og efter byggeprocessen. Det skal være en tryg og professionel oplevelse at bygge hus med Milton Huse.

Først betaling ved indflytning – og ingen udbetaling

Når kommende nybyggere helt naturligt spørger til om betaling for huset først sker ved indflytning er svaret klart. ”Hvis blot kunderne sørger for en bankgaranti, lægger Milton Huse ud for hele byggeprojektet frem til nøgleoverdragelse – og vi kræver ingen udbetaling”, siger Anders og giver ordet videre til Michael Enghøj, Byggelederchef.

Håndværk og kvalitet

Michael Enghøj starter ud med at svare på, om Milton Huse har egne håndværkere. ”Ja, Milton Huse har et miks af egne håndværkere og fast samarbejde med kompetente underen­treprenører over alt i landet. Det gennemgående fokus, når vi sætter holdet, er høj kvalitet i både håndværket og processen”, lyder det fra Byggelederchefen, der sammen med byggeleder­teamet sikrer, at et hvert byggeri lever op til Milton Huses høje kvalitetskrav.

Velkommen på byggepladsen

Milton Huse bliver ofte spurgt til besøg på byggepladsen, hertil svarer Michael Enghøj ”Selvfølgelig, nybyggerne må altid gerne besøge pladsen, men skal tage hånd om egen sikkerhed. Din byggerådgiver kan lukke huset op efter aftale. Byggeråd­giveren clearer med byggelederen, så vi undgår, at det bliver en dag, hvor fx fliserne er ved at blive lagt. Eller murerne har dækket alle vinduer og døre af”, lyder det af sikkerhedsmæssige hensyn, inden Michael fortsætter: ”Skulle en kunde kigge uan­meldt forbi og uden byggerådgiver, så vil vi sætte pris, at man præsenterer sig for håndværkerne, så de kan tage godt imod kunderne. Det vil vi rigtig gerne”, slutter Michael Enghøj.

Glade kunder og høj service

Servicechefen har ét mål; og det handler ubetinget om at Milton Huse har glade kunder. ”Serviceafdelingens primære arbejde omfatter opgaven at håndtere og udbedre evt. fejl og mangler til kundernes fulde tilfredshed” lyder det fra Morten, der bliver spurgt ind til, hvor I processen nybyggerne møder folk fra Serviceafdelingen. ”Vi er typisk involveret to gange. Først i forbindelse med afleveringsforretningen, og igen ved 1 års gen­nemgang”, fortæller Servicechefen og henviser til, at kunderne altid kan tage kontakt til deres personlige byggerådgiver, hvis der er spørgsmål undervejs.

”Glade kunder er det bedste, vi ved”, runder Servicechefen af med et smil.

.

NYT magasin: Ét hjem/ By Milton, #3

Drømmer du om at give børnene det bedste afsæt for en god opvækst? Søger du mere viden om nybyg, før du tager det første spadestik? Så er du havnet det helt rigtige sted. Bliv inspireret af Charlotte og Fredrik, vindere af TV-programmet "Nybyggerne", få Louisa Lorangs opskrift på sund hverdagsmad med børn og høst nyttig viden, når Miltons fagfolk giver svar på vigtige spørgsmål om nybyg. Bestil det nye magasin #3 - det er gratis.

 

Bestil dit gratis eksemplar her

Trustpilot